Komplet dokumentów wymaganych do przyjęcia na studia można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres :
Wydziałowa Komisjia Rekrutacyjna
ul. Racławicka 15-17
75-620 KOSZALIN
  • Kandydaci na studia I stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) składają następujące dokumenty:
    • Świadectwo maturalne (nowa matura) lub dojrzałości (stara matura) w oryginale,
    • podanie o przyjęcie na studia (na specjalnym formularzu) z określeniem wydziału, kierunku i specjalności oraz rodzaju studiów
    • wypis z dowodu osobistego,
    • 4 fotografie o wymiarze 37 x 52 mm,
    • orzeczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi przepisami,
    • wniesienie opłaty administracyjnej na indywidualne konto generowane podczas
      procedury elektronicznej rekrutacji.
    • (Opłata za postępowanie kwalifikacyjne nie podlega zwrotowi.)

  • Kandydaci na studia II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) składają następujące dokumenty:
    • dyplom potwierdzający ukończenie studiów I stopnia,
    • podanie o przyjęcie na studia (na specjalnym formularzu) z określeniem wydziału, kierunku i specjalności oraz rodzaju studiów
    • wypis z dowodu osobistego,
    • 4 fotografie o wymiarze 37 x 52 mm,
    • orzeczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi przepisami,
    • wniesienie opłaty administracyjnej na indywidualne konto generowane podczas
      (Opłata za postępowanie kwalifikacyjne nie podlega zwrotowi.)

(094) 347 83 51 / (094) 347 84 85 / kmp@tu.koszalin.pl